Алгебра 8 клас.
Урок 1,2 Формула коренів квадратного рівняння.
Любі учні! Ви повинні засвоїти зміст поняття «дискримінант квадратного
рівняння з парним другим коефіцієнтом», формули дискримінанта квадратного
рівняння з парним другим коефіцієнтом та формул коренів такого квадратного
рівняння; сформувати первинні вміння знаходити дискримінант квадратного
рівняння за новими формулами та за його значенням визначати кількість розв’язків
квадратного рівняння, а також обчислювати корені квадратного рівняння;
відпрацювати вміння розв'язувати квадратні рівняння за формулами.
1. Розв'язування квадратних рівнянь.
Після вивчення матеріалу вам треба виконати у робочому зошиті №815 (1, 4, 2), стор.222 № 1002
Виконуємо такі завдання : №819 (1, 2 , 3), стор.222 № 1004(1, 2, 3)
Урок 3,4 Теорема Вієта
Ви маєте
засвоїти зміст теореми Вієта для зведеного квадратного рівняння та для
квадратного рівняння загального виду; навчитися застосовувати їх для
формулювання і доведення теореми Вієта для квадратного рівняння загального
виду; вдосконалити вміння відтворювати вивчені твердження, використовувати їх
для розв'язування завдань, передбачених програмою з математики.
Відео допоможе Вам зрозуміти.
Виконуємо такі завдання : № 838, № 841(1, 2, 3)
Виконуємо завдання : стор.223 № 1010
Урок 5, 6 Розв’язування
квадратних рівнянь
Вам треба закріпити вміння знаходити
дискримінант квадратного рівняння
за новими формулами та за його значенням
визначати кількість розв’язків
квадратного рівняння, а також обчислювати корені
квадратного рівняння; відпрацювати вміння розв'язувати квадратні рівняння за
формулами.
Виконуємо завдання : стор.222 № 994, № 996, № 1001 (1 - 4), № 1003.
Урок 7.
Підготовка до контрольної роботи.
1. Розв’язати неповні квадратні рівняння:
а) 7х² - 28 = 0
в) 5х² - 7х = 0.
2. Розв’язати рівняння :
а) х² + 3х + 4 = 0
б) 9х² - 6х + 1 = 0
в) 2х² - 3 = (5х - 4) (2х - 3).
3. Знайдіть підбором корені рівняння :
а) х² + х – 6 = 0
б) х² + 9х – 22 = 0.
Чекаю на ваші розв’язки.
Урок 8,9.
Квадратний тричлен та його корені.
Розкладання квадратного тричлена на лінійні множники.
Засвоїти означення квадратного тричлена та його коренів, а
також формулу розкладання квадратного тричлена на лінійні множники; сформувати
вміння відтворювати вивчені означення і формули та використовувати їх для
розв'язування завдань на знаходження коренів квадратного тричлена, розкладання
квадратного тричлена на лінійні множники.
Подивіться пояснення : https://youtu.be/xwEyWyMgfNA
Квадратний тричлен:
скорочення дробів https://youtu.be/suFEOxoNq_s
Розв’язуємо
такі завдання :
№1.
Розкладіть квадратний тричлен на множники:
1)
15х² - 13х + 2
2)
12х² + х – 1
3)
35х² - 3х – 54
4)
20х² + 13х – 21.
Чекаю ваших розвязків…..
Урок 10,11.
Розв’язування
рівнянь, які зводяться
до
квадратних.
Домогтися засвоєння основних
видів рівнянь, розв'язання яких зводиться до розв'язування квадратних рівнянь
та схем їх розв'язання (дробово-раціональних рівнянь); сформувати вміння
виділяти вивчені види рівнянь серед інших рівнянь, а також використовувати
схеми для розв'язування названих видів рівнянь.
Урок 12.
Розв’язування рівнянь, які зводяться
до квадратних( біквадратні та метод заміни).
до квадратних( біквадратні та метод заміни).
Засвоєння учнями основних видів цілих рівнянь,
розв'язання яких зводиться до розв'язування квадратних рівнянь, та схем їх
розв'язування; сформувати вміння виділяти вивчені види рівнянь серед інших
рівнянь, а також використовувати відомі схеми для розв'язування названих видів
рівнянь.
Перегляньте відео : https://youtu.be/tXumaPeekU4
Розв’язуємо такі рівняння :
а) х⁴ + 8х² - 9 = 0;
б) х⁴ + 3х² - 4 = 0;
в) (2х - 1)² - 5(2х -
1) + 4 = 0;
г) (х² + 2)² 2(х² + 2)
– 3 = 0.
Урок 13, 14, 15.
Квадратні рівняння, як математична модель
прикладної задачі.
Сформувати уявлення в учнів про схему розв'язання текстових
задач складанням квадратного рівняння; сформувати вміння застосовувати складену
схему для розв'язування текстових задач.
Перегляньте відео : https://youtu.be/OQb3krD_bwM
Розв’яжіть такі
задачі:
№1. Сума двох чисел дорівнює
25 , а квадрат різниці чисел дорівнює
225. Знайти ці числа.
№2. Сторона квадрата
на 3м менша, ніж довжина прямокутника і на 4 більша, ніж ширина прямокутника,
площа якого дорівнює 30 м². Знайти
сторону квадрата.
№3. Моторний човен
проплив 18 км за течією річки і 28 км проти течії за такий самий час, що й 48
км у стоячій воді. Знайдіть власну швидкість човна, якщо швидкість течії
дорівнює 3 км/год.
Чекаю ваших розв’язків…
Урок 16.
Контрольна робота з теми «Квадратний
тричлен.
Розв'язування
рівнянь, що зводяться до квадратних рівнянь, та їх використання для
розв'язування текстових задач»
Урок 17.
Повторення . Раціональні
вирази.
Повторити, систематизувати
та узагальнити знання і способи дій, які опанували під час вивчення теми «Раціональні вирази».
Урок 18.
Повторення . Квадратні
корені. Дійсні числа.
Повторити, узагальнити та систематизувати знання
та вміння щодо означення, властивостей
арифметичного квадратного кореня з числа та способів його застосування для
перетворення числових та буквених виразів.
Урок 19.
Підсумкова контрольна робота з алгебри.
Урок 17.
Підсумкова контрольна робота з
геометрії .
1. Знайдіть периметр паралелограма, сторони
якого дорівнюють 5 см і 11 см.
2. Один з кутів ромба дорівнює 53°. Знайдіть
інші кути ромба.
3. Катети прямокутного трикутника дорівнюють 12
см і 10 см. Знайдіть довжину медіани, проведеної до меншого з катетів.
4. Знайдіть сторони прямокутника, якщо вони
відносяться як
2 : 3, а площа прямокутника дорівнює
96 см².
Бажаю успіхів...
Геометрія 8 клас
Урок 1. Многокутник його елементи. Сума кутів опуклого многокутника.
Вам потрібно відтворювати
означення вивчених понять; на готовому рисунку знаходити зображення вивчених
понять, і навпаки, виконувати рисунок із зображенням вивчених понять за умовою
задачі; застосовувати зміст вивчених понять під час розв'язування найпростіших
задач. Засвоєти теореми про суму кутів опуклою многокутника.
· ламана та її елементи;
·
проста ламана;
·
многокутник та його елементи;
·
периметр многокутника;
·
опуклий многокутник;
·
внутрішній та зовнішній кути многокутника;
·
многокутник, вписаний у коло та многокутник, описаний навколо кола.
Подивіться відео та розвяжіть такі задачі: № 831, №833.
Урок 2. Площа прямокутника.
Ви повинні мати уявлення про площу многокутника, одиницю
вимірювання площ, властивості (аксіоми) площ, рівновеликі фігури, рівноскладені
многокутники, властивість рівноскладених многокутників та оберненого
твердження; працювати над засвоєнням ідеї доведення теореми про площі прямокутника
та квадрата, застосовувати теореми для обчислення площ
прямокутника і квадрата.
Щоб закріпити вивчений матеріал, розв’яжіть задачі
№ 851, № 856, № 860.
Урок 3,4. Площа паралелограма.
Ви повинні вміти відтворювати зміст вивчених понять та
теорем, а також використовувати їх під час розв'язування задач на обчислення
площ ромба і паралелограма.
Виконайте задачі № 887, № 895, №897.
Урок 5, 6.
Площа трикутника.
Сформувати вміння:
·
відтворювати зміст вивчених формул;
· записувати
формули відповідно до заданих позначень елементів трикутників;
· застосовувати
вивчені формули до розв'язування задач.
Подивіться відео : https://youtu.be/4eZXBnTGBh8
Щоб закріпити вивчений матеріал, розв’яжіть задачі
№ 913, № 919, № 921, №931.
Урок 7,8
Площа трапеції.
Розглянути формулу для обчислення площі трапеції.
Формувати уміння та навички застосову-вати цю формулу для обчислення площі трапеції.
Подивіться відео: https://youtu.be/NnX4LIgZju8
та відео для розв'язування задач : https://youtu.be/6mvQL8mjaqs
А тепер вам треба розв'язати такі задачі:
№1. Менша основа і бічна сторона рівнобічної трапеції відповідно
дорівнюють 24 см і 12 см. Знайдіть, площу трапеції, якщо її
гострий кут дорівнює 60°.
№2. Площа
трапеції дорівнює 32 см², а її середня лінія – 8 см. Знайдіть висоту трапеції.
Чекаю на ваші
розв'язки.
Урок 9, 10.
Урок
11.
Закріпити, систематизувати та узагальнити знання
з теми «Площі многокутників».
Контрольна робота з теми
« Площі многокутників»
1.
Знайдіть
площу прямокутника, діагональ якого дорівнює 15 см, а одна зі сторін 12 см.
2.
Середня
лінія трапеції дорівнює 15 см, а висота 12 см. Знайдіть площу трапеції.
3.
Знайдіть
площу ромба, якщо його периметр 40 см, а одна з діагоналей 12 см.
4.
Знайдіть
площу рівнобедреного трикутника, бічна сторона і основа якого пропорційні
числам 17 і 16 , а висота, проведена до основи, дорівнює
30 см.
Чекаю на Ваші розв’язки.
Урок 12, 13.
Повторення вивченого матеріалу за 8 клас.
Чотирикутники.
1.
Повторити §1 – 5, §6,10 – 11.
2.
Розв’язати задачі :
б) У рівнобічній
трапеції діагональ є бісектрисою тупого кута, а її основи дорівнюють 10 см і 6
см. Знайдіть периметр трапеції.
в) Бічна сторона рівнобедреного трикутника дорівнює 7 см, а
периметр – 20 см. Знайдіть середню лінію, кінці якої належать бічним сторонам.
Чекаю на розв’язки…
Урок 14.
Повторення . Подібність трикутників.
1.
Повторити §12 - 17.
2.
Розв’язати задачі :
а) Висота
прямокутного трикутника , проведена з вершини прямого кута, дорівнює 24 см, а
проекція одного з катетів на гіпотенузу – 18 см. Знайдіть проекцію другого
катета на гіпотенузу та катети трикутника.
б) ВД –
бісектриса трикутника АВС. Знайдіть сторону АВ , якщо АД : ДС = 3 : 5, ВС = 20
см.
Чекаю розв’язків…
Урок 15, 16.
Повторення . Теорема Піфагора,
розв’язування
прямокутних трикутників.
1. Повторити §18 - 21.
Розв’язати задачі :
1. За двома елементами прямокутного трикутника АВС знайдіть інші його сторони та кути : АВ = 7 см, <А = 19°, <С = 90°.
2. За двома сторона прямокутного трикутника АВС знайдіть його третю сторону та гострі кути : АС = 9 см, ВС = 12 см, <С = 90°.
1. За двома елементами прямокутного трикутника АВС знайдіть інші його сторони та кути : АВ = 7 см, <А = 19°, <С = 90°.
2. За двома сторона прямокутного трикутника АВС знайдіть його третю сторону та гострі кути : АС = 9 см, ВС = 12 см, <С = 90°.
Урок 17.
Підсумкова контрольна робота з
геометрії .
1. Знайдіть периметр паралелограма, сторони
якого дорівнюють 5 см і 11 см.
2. Один з кутів ромба дорівнює 53°. Знайдіть
інші кути ромба.
3. Катети прямокутного трикутника дорівнюють 12
см і 10 см. Знайдіть довжину медіани, проведеної до меншого з катетів.
4. Знайдіть сторони прямокутника, якщо вони
відносяться як
2 : 3, а площа прямокутника дорівнює
96 см².
Бажаю успіхів...
Немає коментарів:
Дописати коментар